All comments are subject to approval by Moderators. Any off-topic comments will be rejected. Thanks for your cooperation!

Saturday, November 26, 2016

Busted! Washington Post Omitted Key Facts About Bannon and GAI

Mainstream media organizations led by The Washington Post are raising alarms about the $376,000 Steve Bannon received from a nonprofit investigative news organization called the Government Accountability Institute (GAI) while he served as executive chairman of Breitbart News Network.

Bannon, now senior advisor to President-elect Donald Trump, has been a lightning rod for liberal media and progressive activist groups since he joined the Republican’s campaign in August 2016. The title of a Nov. 15 New York Times editorial about Bannon even called him “Steve ‘Turn on Hate’ Bannon.”

Washington Post reporter Robert O’Harrow’s Wednesday story on Bannon’s relationship with GAI — which Bannon helped found in 2012, serving as its chairman — and Breitbart, withheld some key facts..

Including Wednesday’s story, O’Harrow’s byline has appeared on eight negative articles on Trump since Jan. 18.

More here

1 comment:

Anonymous said...

You will remember that the Washington Post hired 20 people to dig up dirt to use against Donald Trump.

Apparently they haven't stopped yet. They are openly trying to trash Trump, even after the election is over.

I saw it just last night on Fox News. A WaPo shill on the panel doing her best to bring him down.

They never learn, do they?

They have ZERO credibility left.